• RZR XP® 1000 EPS

  • Fra kr 159.900,- EKS MVA (199.875,- INKL MVA) Registrering alternativer EU-Trakor / Quadricycle
rzr-xp-1000-eps.jpg

MODELLALTERNATIVER

  • RZR XP 1000 EPS

    Matte Titanium

    RZR

    EU-Traktor 159.900,- eks mva
    199.875,- inkl mva

  • RZR XP 1000 EPS

    Matte Titanium

    RZR

    Quadricycle 240.406:- inkl mva+reg.avgift

  • Avbildede maskiner kan være i en utførelse og/eller med tilbehør som ikke er tilgjengelig i Norge.

KRAFTFULL PROSTAR-MOTOR Våre Polaris Prostar-motorer er bygget med doble overliggende kamaksler, elektronisk innsprøytning og fire ventiler per sylinder. Klasseledende ytelse.
KRAFTFULL PROSTAR-MOTOR

Våre Polaris Prostar-motorer er bygget med doble overliggende kamaksler, elektronisk innsprøytning og fire ventiler per sylinder. Klasseledende ytelse.

Hestekrefter og dreiemoment

×
Hestekrefter og dreiemoment Bruk av lambdasonde og katalysator kombinert med økt kompresjon og ny kartlegging gir resultater i form av høyere effekt og lavere utslipp.
Hestekrefter og dreiemoment

Bruk av lambdasonde og katalysator kombinert med økt kompresjon og ny kartlegging gir resultater i form av høyere effekt og lavere utslipp.

Ny variatorkåpe

×
Ny variatorkåpe Ny utforming på variatorkåpen og luftsirkulasjonssystemet. Dette kjøler variatorsystemet gir dobbelt så stor luftmengde og senker temperaturen på drivremmen.
Ny variatorkåpe

Ny utforming på variatorkåpen og luftsirkulasjonssystemet. Dette kjøler variatorsystemet gir dobbelt så stor luftmengde og senker temperaturen på drivremmen.

Avansert demping

×
Avansert demping Den mest avanserte dempingen med en fjæringsvei på hele 40,6 cm foran og 45,7 cm bak.
Avansert demping

Den mest avanserte dempingen med en fjæringsvei på hele 40,6 cm foran og 45,7 cm bak.

EKSKLUSIV Walker Evans støtdemper

×
EKSKLUSIV Walker Evans-støtdemper Høy ytelse støtdempere med 16 klikk kompresjonsjustering. Støtdemperne har unik nåldesign for å gi en jevn bevegelse gjennom hele slaget. Hvis støtfangeren er i ferd med å treffe bunnen, vil nålen hindre bunnslag.
EKSKLUSIV Walker Evans-støtdemper

Høy ytelse støtdempere med 16 klikk kompresjonsjustering. Støtdemperne har unik nåldesign for å gi en jevn bevegelse gjennom hele slaget. Hvis støtfangeren er i ferd med å treffe bunnen, vil nålen hindre bunnslag.

Uavhengig forstilling med doble A-armer

×
Uavhengig forstilling med doble A-armer Individuell foraksling med doble A-armer og en fjæringsvei på hele 40,6 cm. Enkel justering av forspenning og støtdemper komprimering.
Uavhengig forstilling med doble A-armer

Individuell foraksling med doble A-armer og en fjæringsvei på hele 40,6 cm. Enkel justering av forspenning og støtdemper komprimering.

Høy bakkeklaring

×
Høy bakkeklaring RZR XP 1000 EPS har en bakkeklaring på 34,3 cm og en akselavstand på 228,6 cm. Bare gi gass gjennom krevende terreng!
Høy bakkeklaring

RZR XP 1000 EPS har en bakkeklaring på 34,3 cm og en akselavstand på 228,6 cm. Bare gi gass gjennom krevende terreng!

EKTE 4-HJULSDRIFT med Turf

×
EKTE 4-HJULSDRIFT med Turf Systemet kobler automatisk inn forhjulene om de roterer raskere enn bakhjulene. Dette gjør at maskinen blir mer stabil og manøvrerbar, gjør mindre skade på overflaten og du får mindre dekkslitasje. Så snart bakhjulene mister grepet så slått drift på forhjulene inn. Turf, det betyr en skånsom bakhjulsdrift med differensial (enhjulsdrift). Perfekt ved kjøring på sårbare underlag som en gressplen. Standard på alle RZR.
EKTE 4-HJULSDRIFT med Turf

Systemet kobler automatisk inn forhjulene om de roterer raskere enn bakhjulene. Dette gjør at maskinen blir mer stabil og manøvrerbar, gjør mindre skade på overflaten og du får mindre dekkslitasje. Så snart bakhjulene mister grepet så slått drift på forhjulene inn. Turf, det betyr en skånsom bakhjulsdrift med differensial (enhjulsdrift). Perfekt ved kjøring på sårbare underlag som en gressplen. Standard på alle RZR.

Uavhengig bakdemping med trailarmer

×
Uavhengig bakdemping med trailarmer Systemet ble innført i 2011 med en ny geometri som øker bakkeklaring og utvider fjæringsvei. Bare se på videoen, og du vil se hvor godt fjæringen fungerer i virkelig tøft terreng. Walker Evans-støtdempere er montert og gir en fjæringsvei på hele 45,7 cm!
Uavhengig bakdemping med trailarmer

Systemet ble innført i 2011 med en ny geometri som øker bakkeklaring og utvider fjæringsvei. Bare se på videoen, og du vil se hvor godt fjæringen fungerer i virkelig tøft terreng. Walker Evans-støtdempere er montert og gir en fjæringsvei på hele 45,7 cm!

Progressiv servostyring (EPS)

×
Progressiv servostyring (EPS) Servostyringen tilpasses i forhold til hastighet og belastning. Markedets beste og smidigste!
Progressiv servostyring (EPS)

Servostyringen tilpasses i forhold til hastighet og belastning. Markedets beste og smidigste!

Dørene er standard

×
Dørene er standard Dørene leveres som standard. Gir god beskyttelse og kan bygges på med tilbehørsdeler.
Dørene er standard

Dørene leveres som standard. Gir god beskyttelse og kan bygges på med tilbehørsdeler.

Justerbare og komfortable seter

×
Justerbare og komfortable seter De beste setene på markedet. Både passasjer og sjåfør er sitter godt i de justerbare setene. Setetrekket er selvfølgelig vanntett.
Justerbare og komfortable seter

De beste setene på markedet. Både passasjer og sjåfør er sitter godt i de justerbare setene. Setetrekket er selvfølgelig vanntett.

Cockpit med alt du forventer

×
Cockpit med alt du forventer Når du er på plass i cockpiten på RZR 1000, har du en god oversikt over alle indikatorer. Rattet kan tiltes og passasjerens håndtak har justerbar lengde.
Cockpit med alt du forventer

Når du er på plass i cockpiten på RZR 1000, har du en god oversikt over alle indikatorer. Rattet kan tiltes og passasjerens håndtak har justerbar lengde.

KRAFTFULL PROSTAR-MOTOR

×