• RZR XP® Turbo EPS

  • Fra kr 199.900:- EKS MVA (249.875:- INKL MVA) Registrering alternativer EU-Traktor / Quadricycle
rzr-xp-turbo-eps.jpg

MODELLALTERNATIVER

  • RZR XP Turbo EPS

    Matte Titanium

    RZR

    EU-Traktor 199.900:- eks mva
    249.875:- inkl mva

  • RZR XP Turbo EPS

    Matte Titanium

    RZR

    Quadricycle 199.900:- eks mva
    299.875:- inkl mva+reg.avgift

  • Avbildede maskiner kan være i en utførelse og/eller med tilbehør som ikke er tilgjengelig i Norge.

NY 144HK PROSTAR®-TURBOMOTOR Den nye Polaris ProStar®-Turbomotoren er den mest effektfulle motoren noensinne i en standard fabrikkprodusert Side-by-Side modell, med overlegen effekt, dreiemoment, holdbarhet og førnøyelses faktor.
NY 144HK PROSTAR®-TURBOMOTOR

Den nye Polaris ProStar®-Turbomotoren er den mest effektfulle motoren noensinne i en standard fabrikkprodusert Side-by-Side modell, med overlegen effekt, dreiemoment, holdbarhet og førnøyelses faktor.

Den nye motoren har en hel del forbedringer som for eksempel smidde stempler, en 270 graders veivaksel, forsterkede veivstaker, forsterkede cylindre, natriumfyllte eksosventiler og et nytt smøresystem.

Den massive effekten i motoren kontrolleres av motorstyringssystemet som har styringssensorer, elektronisk ladetrykksstyring og et høytstrømmende drivstoffsystem med returfunksjon for å sikkerhetsstille motorens gange under alle forhold, høyder og temperaturer.

ENORMT DREIEMOMENT

×
ENORMT DREIEMOMENT 80% av dreiemomentet merker du allerede ved 3500RPM! Ett ekstremt bredt effektregister som kan brukes i alle miljøer.
ENORMT DREIEMOMENT

80% av dreiemomentet merker du allerede ved 3500RPM! Ett ekstremt bredt effektregister som kan brukes i alle miljøer.

DRIVLINJE

×
DRIVLINJE For at effekten i motoren skal leveres ned til bakken, har RZR XP TURBO EPS en helt ny drivlinje. Ny variator og ny drivreim. Nye og sterkere drivaksler og høypresterende firehjulsdrift.
DRIVLINJE

For at effekten i motoren skal leveres ned til bakken, har RZR XP TURBO EPS en helt ny drivlinje. Ny variator og ny drivreim. Nye og sterkere drivaksler og høypresterende firehjulsdrift.

OPPGRADERT KJØLESYSTEM MED INTERCOOLER

×
OPPGRADERT KJØLESYSTEM MED INTERCOOLER RZR XP TURBO EPS har et oppgradert kjølesystem for jevn gange ved alle temperaturer.
OPPGRADERT KJØLESYSTEM MED INTERCOOLER

RZR XP TURBO EPS har et oppgradert kjølesystem for jevn gange ved alle temperaturer. Den har en ny intercooler (ladeluftkjøler) med høystrømmende elpumpe.  Den fremre plasseringen av doble radiatorer har en effektiv vifte som muliggjør konsekvent temperaturkontroll. Variatoren har luftkjølingssystem som senker drivreimens varme og øker levetiden.

AVANSERT FJÆRING

×
FOX INTERNAL BYPASS-STØTDEMPERE Det sitter 3 toms Fox Internal Bypass støtdempere bak og 2,5 toms foran. Støtdemperene har 5 progressive soner for å dempe små som store ujevnheter. Kombinert med en 3 soners retur så får du en fjæringspakke som gir myk kjøring i alle hastigheter.
FOX INTERNAL BYPASS-STØTDEMPERE

Det sitter 3 toms Fox Internal Bypass støtdempere bak og 2,5 toms foran. Støtdemperene har 5 progressive soner for å dempe små som store ujevnheter. Kombinert med en 3 soners retur så får du en fjæringspakke som gir myk kjøring i alle hastigheter.

EKSAKT FJÆRING

×
EKSAKT FJÆRING 24-klikks justering på støtdemperene. Den progressive øvre fjæren absorberer små støt samtidig som hovedfjæren opprettholder bakkeklaringen og absorberer større støt. Race-inspirert 3-lenkers trailarm bak gir opptil hele 45,7 cm fjæringsveg. Fjæringsveg foran er 40,6 cm.
EKSAKT FJÆRING

24-klikks justering på støtdemperene. Den progressive øvre fjæren absorberer små støt samtidig som hovedfjæren opprettholder bakkeklaringen og absorberer større støt. Race-inspirert 3-lenkers trailarm bak gir opptil hele 45,7 cm fjæringsveg. Fjæringsveg foran er 40,6 cm.

KLASSELEDENDE BAKKEKLARING

×
PERFEKT BALANSE Tilsammens med fjæringspakken jobber et fremre og bakre stabilisatorstag for en bedre kjørtøykontroll og komfort.
PERFEKT BALANSE

Tilsammens med fjæringspakken jobber et fremre og bakre stabilisatorstag for en bedre kjørtøykontroll og komfort.

HØYPRESTERENDE FIREHJULSDRIFT OG ELEKTRONISK SERVOSTYRING

×
BRANSJELEDENDE BREMSEEFFEKT Oppgraderte bremser med 24,8 cm ventilerte bremseskiver i rustfritt stå rundt hele, trippelsylinder-kalipere foran og doble kalipere bak.
BRANSJELEDENDE BREMSEEFFEKT

Oppgraderte bremser med 24,8 cm ventilerte bremseskiver i rustfritt stå rundt hele, trippelsylinder-kalipere foran og doble kalipere bak.

HØYPRESTERENDE FIREHJULSDRIFT OG ELEKTRONISK SERVOSTYRING

×
HØYPRESTERENDE FIREHJULSDRIFT OG ELEKTRONISK SERVOSTYRING Firehjulsdrift med høy kooridinering – High Performance Close Ratio AWD. Firehjulsdriften krever mindre rotasjonsforskjell mellom for og bakhjul innen forhjulene kobler inn. Bakhjulene spinner mindre innen driften på forhjulene aktiveres.
HØYPRESTERENDE FIREHJULSDRIFT OG ELEKTRONISK SERVOSTYRING

Firehjulsdrift med høy kooridinering – High Performance Close Ratio AWD.  Firehjulsdriften krever mindre rotasjonsforskjell mellom for og bakhjul innen forhjulene kobler inn.  Bakhjulene spinner mindre innen driften på forhjulene aktiveres.


Progressiv servostyring gjør maskinen enkel å manøvrere i både lave og høye hastigheter uten å gjøre avkall på kjøreopplevelsen.

SENTRERT COCKPIT

×
OPTIMALISERT FØRERPOSISJON RZR XP TURBO EPS har en ny førerseteposisjon som gjøre kjøringen enda mer komfortabel. Føreren sitter nærmere rattet som igjen gjør at albuene kommer nærmere kroppen og får en mer avslappet og naurlig førerstilling.
OPTIMALISERT FØRERPOSISJON

RZR XP TURBO EPS har en ny førerseteposisjon som gjøre kjøringen enda mer komfortabel. Føreren sitter nærmere rattet som igjen gjør at albuene kommer nærmere kroppen og får en mer avslappet og naurlig førerstilling.

 

 

Cockpit med alt du kan forvente

×
Cockpit med alt du kan forvente Vel på plass i cockpit på RZR XP TURBO EPS så har du god oversikt over alle indikatorer og brytere lett tilgjengelige. Rattet er tiltbart og passasjerhåndtaket er justerbart i lengden.
Cockpit med alt du kan forvente

Vel på plass i cockpit på RZR XP TURBO EPS så har du god oversikt over alle indikatorer og brytere lett tilgjengelige. Rattet er tiltbart og passasjerhåndtaket er justerbart i lengden.

NY 144HK PROSTAR®-TURBOMOTOR

×