MODELLALTERNATIVER

  • SCRAMBLER XP 1000 EPS

    Titanium Matte

    Scrambler xp 1000 eps

    EU-Traktor 107.900:- eks mva
    134.875:- inkl mva

  • Avbildede maskiner kan være i en utførelse og/eller med tilbehør som ikke er tilgjengelig i Norge.

En racingmaskin Med Scrambler har konkurrert både for felles og i ørkenen. Lagets UXC Racing suksess i Scrambler inkludere gjennomføring av Baja 1000 og mange GNCC podium, noe som viser maskinens faktiske makt og holdbarhet.
En racingmaskin

Med Scrambler har konkurrert både for felles og i ørkenen. Lagets UXC Racing suksess i Scrambler inkludere gjennomføring av Baja 1000 og mange GNCC podium, noe som viser maskinens faktiske makt og holdbarhet.

EKTE 4-HJULSDRIFT

×
EKTE 4-HJULSDRIFT Sportsman drar på alle 4-hjul ved behov og gir fantastisk fremkommelighet. Polaris unike On-Demand System reagerer automatisk hvis bakhjulene skulle miste feste. Da kobles begge framhjulene inn, og gir deg full kontroll og fremkommelighet. Når framhjulene roterer raskere enn bakhjulene, for eksempel i en sving, tillater også systemet at ytterhjulet roterer raskere enn det indre. Det gir maskinen mer stabilitet og blir enklere å manøvrere i utfordrende terreng. Det blir også mindre slitasje på dekk, underlaget og naturen.
EKTE 4-HJULSDRIFT

Sportsman drar på alle 4-hjul ved behov og gir fantastisk fremkommelighet. Polaris unike On-Demand System reagerer automatisk hvis bakhjulene skulle miste feste. Da kobles begge framhjulene inn, og gir deg full kontroll og fremkommelighet. Når framhjulene roterer raskere enn bakhjulene, for eksempel i en sving, tillater også systemet at ytterhjulet roterer raskere enn det indre. Det gir maskinen mer stabilitet og blir enklere å manøvrere i utfordrende terreng. Det blir også mindre slitasje på dekk, underlaget og naturen.

STERK OG KRAFTFULL 89 hk MOTOR

×
STERK OG KRAFTFULL 89 hk MOTOR Motoren er basert på pålitelig og populær 850 twin, men med utvidet kubikk nummer. Elektronisk bensininnsprøytning, 270 graders offset veivaksel og doble balanseaksler. En effektiv vibrasjon motor som gjør all kraften går til hjulene.
STERK OG KRAFTFULL 89 hk MOTOR

Motoren er basert på pålitelig og populær 850 twin, men med utvidet kubikk nummer. Elektronisk bensininnsprøytning, 270 graders offset veivaksel og doble balanseaksler. En effektiv vibrasjon motor som gjør all kraften går til hjulene.

DOBBELT LASTESTATIV

×
DOBBELT LASTESTATIV To lastestativ med lastekapasitet på 34 kg.
DOBBELT LASTESTATIV

To lastestativ med lastekapasitet på 34 kg.

Fox Podium X-støtdempere og uavhengig bakhjulsoppheng

×
Fox Podium X-støtdempere og uavhengig bakhjulsoppheng Polaris var den første uavhengige bakhjulsoppheng, et design som setter et nytt nivå, og er like populær i dag. Fox Podium X premium-støtdempere og en fjæringsvei på 26 cm. De fremre doble A-armer er også individ med en fjæringsvei på hele 22,9 cm.
Fox Podium X-støtdempere og uavhengig bakhjulsoppheng

Polaris var den første uavhengige bakhjulsoppheng, et design som setter et nytt nivå, og er like populær i dag. Fox Podium X premium-støtdempere og en fjæringsvei på 26 cm. De fremre doble A-armer er også individ med en fjæringsvei på hele 22,9 cm.

Race-trimmet bakhjulsoppheng

×
Race-trimmet bakhjulsoppheng Scrambler XP 1000 EPS er utstyrt med Polaris race-trimmet individuell bakhjulsoppheng (IRS), som gjør kjøringen mykere, og deretter spesielt tydelig ved akselerasjon. Fjæringsveiens høyde er 26 cm.
Race-trimmet bakhjulsoppheng

Scrambler XP 1000 EPS er utstyrt med Polaris race-trimmet individuell bakhjulsoppheng (IRS), som gjør kjøringen mykere, og deretter spesielt tydelig ved akselerasjon. Fjæringsveiens høyde er 26 cm.

PROGRESSIV SERVOSTYRING (EPS)

×
PROGRESSIV SERVOSTYRING (EPS) Servostyringen tilpasses i forhold til hastighet og belastning. Markedets beste og smidigste!
PROGRESSIV SERVOSTYRING (EPS)

Servostyringen tilpasses i forhold til hastighet og belastning. Markedets beste og smidigste!

Ergonomi og kontroll

×
Ergonomi og kontroll Scrambler er en reell utfordring å kjøre. En morsom utfordring. Den optimale kjøreopplevelsen kommer fra en smal maskin hvor du enkelt kan gi dine knepress når det trengs. Brede trinn er alltid bra.
Ergonomi og kontroll

Scrambler er en reell utfordring å kjøre. En morsom utfordring. Den optimale kjøreopplevelsen kommer fra en smal maskin hvor du enkelt kan gi dine knepress når det trengs. Brede trinn er alltid bra.

OFFROAD DEKK MED SPORTY MØNSTER

×
OFFROAD DEKK MED SPORTY MØNSTER 26" dekk med sporty kjøreegenskaper. 26" CST-e gir maks feste på løst underlag. Aluminiumsfelger er standard.
OFFROAD DEKK MED SPORTY MØNSTER

26" dekk med sporty kjøreegenskaper. 26" CST-e gir maks feste på løst underlag. Aluminiumsfelger er standard.

Ikke bare kjøreglede, men også arbeidskraft

×
Ikke bare kjøreglede, men også arbeidskraft Scrambler har høy og lav gir. Høy trenger vi ikke forklare nærmere, men lavt gir er perfekt når du trenger å trekke eller pløye. Maksimal tilhengervekt er hele 680 kg.
Ikke bare kjøreglede, men også arbeidskraft

Scrambler har høy og lav gir. Høy trenger vi ikke forklare nærmere, men lavt gir er perfekt når du trenger å trekke eller pløye. Maksimal tilhengervekt er hele 680 kg.

Høy bakkeklaring

×
Høy bakkeklaring Hele 29,2 cm bakkeklaring gjør at du klarer selv det tøffeste terrenget uten problemer.
Høy bakkeklaring

Hele 292 mm bakkeklaring gjør at du klarer selv det tøffeste terrenget uten problemer.

Form-sydd sportssete

×
Form-sydd sportssete Form-sydd sportssete som pent matche resten av utformingen av maskinen.
Form-sydd sportssete

Form-sydd sportssete som pent matche resten av utformingen av maskinen.

En racingmaskin

×