MODELLALTERNATIVER

  • SPORTSMAN 570 SP EPS

    Stealth Black

    SPORTSMAN 570 SP EPS

    EU-Traktor 78.300:- exkl moms
    97.875:- inkl moms

  • Avbildede maskiner kan være i en utførelse og/eller med tilbehør som ikke er tilgjengelig i Norge.

570 ProStar®-motor Med elektronisk innsprøytning, doble overliggende kamaksler og fire ventiler per sylinder har Sportsman 570 SP EPS en pålitelig kraftpakke som er start trygt ved alle temperaturer. Motoren er bensingjerrig og en kraftkilde til å stole på når jobben skal gjøres.
570 ProStar® motor

Med elektronisk innsprøytning, doble overliggende kamaksler og fire ventiler per sylinder har Sportsman 570 SP EPS en pålitelig kraftpakke som er start trygt ved alle temperaturer. Motoren er bensingjerrig og en kraftkilde til å stole på når jobben skal gjøres.

EKTE 4-HJULSDRIFT

×
EKTE 4-HJULSDRIFT Sportsman drar på alle 4-hjul ved behov og gir fantastisk fremkommelighet. Polaris unike On-Demand System reagerer automatisk hvis bakhjulene skulle miste feste. Da kobles begge framhjulene inn, og gir deg full kontroll og fremkommelighet. Når framhjulene roterer raskere enn bakhjulene, for eksempel i en sving, tillater også systemet at ytterhjulet roterer raskere enn det indre. Det gir maskinen mer stabilitet og blir enklere å manøvrere i utfordrende terreng. Det blir også mindre slitasje på dekk, underlaget og naturen.
Äkta fyrhjulsdrift

Sportsman drar på alle 4-hjul ved behov og gir fantastisk fremkommelighet. Polaris unike On-Demand System reagerer automatisk hvis bakhjulene skulle miste feste. Da kobles begge framhjulene inn, og gir deg full kontroll og fremkommelighet. Når framhjulene roterer raskere enn bakhjulene, for eksempel i en sving, tillater også systemet at ytterhjulet roterer raskere enn det indre. Det gir maskinen mer stabilitet og blir enklere å manøvrere i utfordrende terreng. Det blir også mindre slitasje på dekk, underlaget og naturen.

EBS Motorbrems

×
EBS Motorbrems Maskinen er utstyrt med en variator som har motorbrems på bakhjulene.
EBS Motorbrems

Maskinen er utstyrt med en variator som har motorbrems på bakhjulene.

Lastemuligheter

×
Lastemuligheter Med storlastemuligheter klarer Sportsman 570 EPS å dra tunge las både enkelt og sikkert. Den totale lastevekten er 122,4 kg. 40.8 kg foran og 81.6 kg bak.
Lastemuligheter

Med storlastemuligheter klarer Sportsman 570 EPS å dra tunge las både enkelt og sikkert. Den totale lastevekten er 122,4 kg. 40.8 kg foran og 81.6 kg bak.

Stor drakapasitet

×
Stor drakapasitet Total tilhengervekt er 680 kg.
Stor drakapasitet

Total tilhengervekt er 680 kg.

Integrert oppbevaring

×
Integrert oppbevaring Under lastestativet foran har du en lasteboks som rommer hele 24 liter. Du kan åpne boksen fra førerplass.
Integrert oppbevaring

Under lastestativet foran har du en lasteboks som rommer hele 24 liter. Du kan åpne boksen fra førerplass.

Lock & Ride-tillbehørsystem

×
Lock & Ride-tillbehørsystem Systemet har markedets bredeste tilbehørsprogram. Lock & Ride teknologien, utviklet av polaris tillater deg montere kom tilbehør rask, enkelt og uten å benytte verktøy.
Lock & Ride-tillbehørsystem

Systemet har markedets bredeste tilbehørsprogram. Lock & Ride teknologien, utviklet av polaris tillater deg montere kom tilbehør rask, enkelt og uten å benytte verktøy.

METALLICLAKK

×
METALLICLAKK Fem lag med pen metalliclakk som er ni ganger så motstandsdyktig mot riper en standard plast.
METALLICLAKK

Fem lag med pen metalliclakk som er ni ganger så motstandsdyktig mot riper en standard plast.

Mange festepunkter på lastestativene

×
Mange festepunkter på lastestativene En robust stålkonstruksjon som grunnlag. Legg til Polaris unike tilbehør teknologi Lock & Ride og du har en meget praktisk løsning med mange muligheter for lagring.
Mange festepunkter på lastestativene

En robust stålkonstruksjon som grunnlag. Legg til Polaris unike tilbehør teknologi Lock & Ride og du har en meget praktisk løsning med mange muligheter for lagring.

En strømkilde på fire hjul

×
En strømkilde på fire hjul De to lyktene i front kompletteres av en tredje lykt som er innbygd i styrekåpen. Til sammen genererer de et lys på hele 170 watt. En 660 watts stator gir ladeeffekt nok til å drive en rekke elektriske tilbehør.
En strømkilde på fire hjul

De to lyktene i front kompletteres av en tredje lykt som er innbygd i styrekåpen. Til sammen genererer de et lys på hele 170 watt. En 660 watts stator gir ladeeffekt nok til å drive en rekke elektriske tilbehør.

PROGRESSIV SERVOSTYRING (EPS)

×
PROGRESSIV SERVOSTYRING (EPS) Servostyringen tilpasses i forhold til hastighet og belastning. Markedets beste og smidigste!
PROGRESSIV SERVOSTYRING (EPS)

Servostyringen tilpasses i forhold til hastighet og belastning. Markedets beste og smidigste!

UAVHENGIG FJÆRING (IRS)

×
UAVHENGIG FJÆRING (IRS) Vårt legendariske fjæringssystem har kommet til gjennom årevis av teknisk utvikling, Rolled Independent Rear Suspension (IRS). Den vinklede innfestningen av støtdempere og a-armer gir en mykere start og komfortabel kjøring.
UAVHENGIG FJÆRING (IRS)

Vårt legendariske fjæringssystem har kommet til gjennom årevis av teknisk utvikling, Rolled Independent Rear Suspension (IRS). Den vinklede innfestningen av støtdempere og a-armer gir en mykere start og komfortabel kjøring.

Forhjulsoppheng med doble a-armer

×
PVT Automatisk girsystem Med Polaris PVT automatiske girsystem kan du enkelt veksle mellom høy, lav, nøytral, revers og parkering.
PVT Automatisk girsystem

Med Polaris PVT automatiske girsystem kan du enkelt veksle mellom høy, lav, nøytral, revers og parkering.

Håndbrems

×
Håndbrems Med en sportsman 570 SP bremser du enten på alle fire hjulene samtidig med hjelp av en hydraulisk håndbrems eller så bremser du bare bakhjulene med hjelp av fotbremsen.
Håndbrems

Med en sportsman 570 SP bremser du enten på alle fire hjulene samtidig med hjelp av en hydraulisk håndbrems eller så bremser du bare bakhjulene med hjelp av fotbremsen.

Høy bakkeklaring

×
Høy bakkeklaring Hele 292 mm bakkeklaring gjør at du klarer selv det tøffeste terrenget uten problemer.
Høy bakkeklaring

Hele 292 mm bakkeklaring gjør at du klarer selv det tøffeste terrenget uten problemer.

ERGONOMI

×
ERGONOMI Siden motoren er montert i lengderetning, frigjøres betydelig plass til bevegelighet av ankler, knær og bein. Setet er også blitt smalere, dette gir en mer avslappet sittestilling.
ERGONOMI

Siden motoren er montert i lengderetning, frigjøres betydelig plass til bevegelighet av ankler, knær og bein. Setet er også blitt smalere, dette gir en mer avslappet sittestilling.

Overlegen kontroll med ADC og EBS

×
Overlegen kontroll med ADC og EBS Active Descent Control (ADC) er systemet som får deg trygt ned bratte skrenter med motorbrems (EBS) på alle fire hjul.
Overlegen kontroll med ADC og EBS

Active Descent Control (ADC) er systemet som får deg trygt ned bratte skrenter med motorbrems (EBS) på alle fire hjul.

570 ProStar®-motor

×